Jak reklamovat zboží?  

Reklamované zboží zašlete k nám na adresu prodejny, spolu s kopií faktury, telefonním číslem a stručným popisem problému. Vzhledem ke specifičnosti může reklamace trvat až 30 dní. Vaši reklamaci vždy snažíme vyřídit co nejdříve a k vaší spokojenosti.

Postup reklamace

Zjistili jste na zakoupeném výrobku závadu? Prosíme kontaktujte nás na infolince 704 163 977 nebo e-mailem na info@rexshop.czV některých případech závadu vyřešíme po telefonu a předejdeme tak zbytečnému přeposílání zásilek, které zdržuje vyřízení záležitosti.

Zboží jste vyzkoušeli a nevyhovuje vám? Nebo má zboží závadu, která nešla vyřešit po telefonu?

  • Reklamované zboží pečlivě očistěte (v případě zaslání znečištěného zboží vám bude účtován poplatek za čištění 300Kč)
  • Zboží zabalte společně s vyplněným protokolem a dokladu o nákupu (nákupní faktura)
  • Zboží zasílejte vždy kompletní a s jasným popisem závady. Nikdy nezasílejte zboží na dobírku! V takovém případě nebude přijato. 
  • Poštovné za zaslání reklamace proplácíme pouze v případě uznané reklamace a zaslání podacího lístku do 15 dnů od jeho vystavení.